پربیننده ترین اخبار
از آسمان ترور و جنايت تا زمين عدالت و تقاص
عبدالمجيدريگي موسوم به عبدالمالك  ريگي از شاخص ترين ترورريستهايي تكفيري است كه به پشتيباني سرويسهاي اطلاعاتي منطقه و با هيمنه قابل توجه در شرق كشور،سعي به ضربه زدن به جمهوري اسلامي را داشت . يادم  است سال 1384 بعد از عمليات جانسوز تاسوكي  كه منجر به شهادت 24 نفر ومجروح  شد 22 نفر گرديد اين شرور 9 نفر را به گروگان برد. در تماسهايي كه براي مبادله گروگانها در مقابل آزادي چند زنداني مي كرد ،مي گفت : من آمده ام تا شما را از بين ببرم اگر مطالبه من را جواب ندهيد شما و مردم تان را خواهم كشت و.....
آن زمان در جوابش مي گفتم : نظام اسلامي به تو مانند مزاحمي نگاه مي كند كه توانايي  مقابله با يكي از فرزندان ما را ندارد.اينكه تو مي تواني اينگونه تعدادي از فرزندان ما را به شهادت برساني  به همت سرويسهاي اطلاعاتي كشورهايي است كه نوكري استكبار را مي كنند  كه آن هم ، روزي تمام مي شود  و گرفتار ما خواهي شد.
در آخرين تماس  شرور تروريست عبدالمالك  وبعد از به شهادت رساند شهيد بزرگوار سردار اسلام شوشتري در يكي از شبكه هاي تلويزيوني  گفت : من از نظاميان ايران را كشتم .كجاست اين اقتدار شما تا انتقام سربازانتان را بگيريد ....  نميدانست كه چند ي بعد توسط سربازان امام زمان (عج)از آسمان  غرور و ترور و جنايت به زمين عدالت و تقاص   و خونخواهي خواهد نشتست.
سال 1384  در دو مقطع افراد هدايت شده از سوي  وزارت اطلاعات توانستند  شرور را در تير رس خود قرار دهند ولي در هر دو بار اين شرور به همراه  تعدادي زن و كودك بود كه به همين دليل انجام عمليات ضربه به شرور ناكام ماند . در هردو اقدام صرفاً حضور بيگناهان همراه شرور بر اساس عقايد ناب اسلامي مانع از به درك واصل شدن شرور گرديد.
در زمان دستگيري شرور عنوان داشت: قبل از انجام اين سفر كه براي ملاقات با آمريكائيها در قرقيزستان تدارك ديده شده بود از خدا خواستم تا من را در عمليات بعدي كه خيلي بزرگتر و با كشتار بيشتري بود ياري نمايد. هواپيما كه نشست و مامورين پيش من  آمدند و گفتند پياده شو  باز هم باور نميكردم خدا با من اينگونه كند  و به اين راحتي مني كه سوداي قدرتمداري بر بلوچستان را در سر داشتم  را در اختيار شما بگذارد.
در زندان بارها وبارها  مي گفت : اگر من را زودتر دستگير مي كرديد مي فهميدم كه اشتباه مي كردم  از  روز اول تا به الان  جز برخورد خوب  چيز ديگري نديدم  كاش  نيروهايم حرفهايم را مي شنيدند كه نبايد مقابل اين نظام بايستند اين نظام براي برقرار ي صلح و آرامش ، دوستي ووحدت بين مسلمانان از هيچ تلاشي فروگذار نميكند .
شرور حمايت مستقيم آمريكا از خودش را مكرر اعلام مي كرد و ميگفت :آنها از من حمله به مرزهاي ايران و كشتن مردم وايجاد رعب و وحشت در سطح وسيع را مطالبه مي كردندو من هم از آنها پول و حمايت را مي خواستم . قصدم براي برنامه هاي بعدي  به توصيه حاميانم ، انجام عمليات در استانهاي مركزي كشور بود و براي  اين اقدام در حال  آماده نمودن عناصري براي اعزام به استانهاي عمقي كشور بودم كه دستگير شدم .
از او پرسيدم حس تو در برابر كشتن مردمي كه تلفيقي از سني وشيعه بودند چه بود. مي گفت : بر اساس برخي تلقينات و آموخته هاي غلط  و باورهايي كه از وهابيت به من رسيده بود كشتن  شيعه اي كه بدعت در دين مي گذارد واجب وسني كه در كنار او برادر وار زندگي ميكند واجب تر بود. براي من كشتن سني كه با شيعه وحدت داشته باشد مهم تر بود و حتي برنامه ريزي براي كشتن بزرگان اهل سنت داخل كشور نيز داشتم چرا كه آنان  با شيعيان رابطه خوبي داشتند و هيچ خصومتي با شيعه نداشتند.
شرور تروريست در مقابل اين سئوال كه چگونه  جوانان   كم آگاه را با خود همراه مي كردي ؟ مي گفت: طرح موضوعاتي چون  تظلم خواهي قومي ومذهبي بهترين ابزار و مهمتر از آن خدمتي كه شبكه هاي ماهواره اي شيعه در انگلستان مي كردند بود. آنها با بيان سخنان تند و مخاصمت آلود عليه اهل سنت در شبكه هاي ماهواره اي بيشترين كمك را به من مي كردند.براي  ساختن ذهن يك جوان  بهترين ابزار فيلم سخنان اين افراد بود .هر وقت افرادم در عقايدشان  سست مي شدند فورا فيلم سخنان تند آنها را پخش مي كردم وافراد با انگيزه بيشتري اقدام به كشتن مردم  و حتي كودكان مي كردند. فرد آماده براي انتحاري از لحظه اعلام آمادگي تا لحظه انفجار مكرر اين فيلمها را مي ديد تا از انگيزه كشتن  زن و مرد  مسلمان كوتاه نيايد.
شرور مي گفت:حالا كه گرفتار شده ام اولا فهميدم اين كشور ، نظام اسلامي و قدرتمندي است كه بايد به او كمك كرد تا در جهان سربلند و پيروز باشد  و ثانيا هركسي مقابل اين نظام بايستد  ظلم به اسلام و وحدت بين مسلمانان كرده است.