اطلاع رسانی

اخبار و بازتاب هابيشتر

پنجشنبه9دي1400

سخنرانی وزیر اطلاعات

در جلسه شورای تامین استان خراسان جنوبی

تمام توطئه های شوم دشمنان، با بصیرت بالای مردم به مانند فتنه ۸۸ نقش برآب می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات، پنج‌شنبه 9 دی ماه در جلسه شورای تامین استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سال ۸۸ آمریکا و رژیم صهیونیستی با کمک دشمنان خارجی و حمایت از فتنه‌گران داخلی تلاش کردند تا زمینه براندازی نظام را فراهم کنند گفت: تمام این فتنه‌ها در ۹ دی با هوشیاری و بصیرت بالای مردم و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) خنثی شد.
وزیر اطلاعات با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: دشمنان خیال می‌کرند با شهادت حاج قاسم سلیمانی محور مقاومت در منطقه تضعیف خواهد شد، اما نمی‌دانستند خون پاک حاج قاسم و ابومهدی المهندس، محور مقاومت را بیمه می‌کند و تربیت شدگان مکتب حاج قاسم آمریکا را از منطقه خارج می‌کنند.
وی با اشاره به امنیت مثال زدنی جمهوری اسلامی ایران گفت: این امنیت به برکت خون شهدا و با هدایت‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و همراهی مردم ایجاد شده است.
حجت الاسلام و المسلمین خطیب با اشاره به اینکه دشمنان ما تمام امکانات خود را بسیج کرده اند گفت: حتی دخالت آمریکا در امور عراق ، افغانستان و سوریه هم با هدف خدشه وارد کردن به انقلاب اسلامی ایران بود، اما در نهایت از منطقه گریختند و نظام و انقلاب اسلامی ایران استوارتر شد.
وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه با روی کار آمدن دولت سیزدهم امید به آینده در بین مردم بیشتر شد گفت: باید همه مسئولان تمام تلاش خود را برای حفظ این اعتماد و بهبود شرایط کشور بکار گیرند.
حجت الاسلام والمسلمین خطیب با اشاره به حضور رئیس جمهور انقلابی و ولایی در حوادث و اتفاقات مختلف در بین مردم و هچنین حضور در استان‌های مختلف گفت: باید همه مسئولان این اقدامات رئیس جمهور را سرلوحه کار خود قرار دهند تا مردم احساس کنند مسئولان در کنارشان هستند.
وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی استانی امن با مردمانی متدین، انقلابی، ولایی و همیشه در صحنه است گفت: امیدواریم بتوانیم خدمتگزار خوبی برای این مردمان شهید پرور باشیم.
در ادامه استاندار با اشاره به اینکه  ۹ دی ، روز غرور آفرین بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی است که در تاریخ به عنوان یوم الله ماندگار شده است گفت: در این روز خیل عظیم امت ولایتمدار و بصیر، با رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب اوج عزت، استقلال و بصیرت خود را به نمایش گذاشتند و نقشه های شوم  فتنه گران را نقش بر آب کردند
آقای قناعت خراسان جنوبی را سرزمین مردمان متدین، انقلابی و ولایت مدار دانست و گفت: امروز این استان به برکت تلاش‌های دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و نیروهای مسلح، اعضای شورای تامین و همراهی مردم در صدر استان‌های امن کشور قرار دارد.
آقای اسحاقی نماینده مردم شهرستان‌های قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به رویکرد جدید وزارت اطلاعات گفت: در دولت سیزدهم وزارت اطلاعات تلاش دارد قبل از اینکه فسادی رخ دهد جلوی آن را بگیرد که این کار جای قدردانی دارد.
در این جلسه، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات خراسان جنوبی برگزار شد و مدیر کل سابق تقدیر شد و مدیرکل جدید اطلاعات استان خراسان جنوبی معرفی گردید.

 

حجت الاسلام والمسلمین خطیب همچنین در مراسم گرامیداشت ۹ دی در بیرجند حضور یافت و در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه تقارن 9 دی و شهادت حاج قاسم، بصیرت را برای ما روشن می‌کند گفت: سران فتنه هم‌دستان قاتلین حاج قاسم هستند.

وی افزود: مردم با حضور هوشمندانه و با بصیرت خود، توانستند باری دیگر دشمن را مأیوس کنند و انقلاب را با رهبری مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تدوام بخشند.

 

همچنین وزیر اطلاعات با حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات خراسان جنوبی به تماس‌های تلفنی مردم با سامانه ۱۱۳ پاسخ داد و دستورات لازم برای رسیدگی به درخواست‌های را صادر کرد.
شایان ذکر است حجت الاسلام و المسلمین خطیب همچنین با حضور در گلزار شهدای بیرجند، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.


 

بيشتر

پیوندها

ستاد خبری : 113

بازرسی و رسیدگی به شکایات : 22844076 - 021

صندوق پستی : 3457-16765 و 1974-16765

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وزارت اطلاعات است و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
اگر در محيط زندگی و شغلی خود اسناد طبقه بندی شده و محرمانه دولتی را يافتيد، مراتب را به تلفن 113 ستاد خبری وزارت اطلاعات گزارش دهيد و يا اسناد را به صندوق پستی 113 بيندازيد.