اطلاع رسانی

جامعه اطلاعاتیبيشتر

دوشنبه29شهريور1400

برگزاری جلسه شورای هماهنگی اطلاعات کشور

نخستین جلسه شورای هماهنگی اطلاعات کشور با حضور حجت الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات در دوره جدید برگزار گردید.

به گزارش دبیرخانه شورای هماهنگی اطلاعات، روز دوشنبه 29 شهریور 1400 نخستین جلسه شورای هماهنگی اطلاعات به ریاست حجت الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات و اعضای محترم جامعه اطلاعاتی کشور، با موضوع تبادل اخبار و گرارش‌های دستگاه‌های اطلاعاتی و بررسی آخرین وضعیت تحولات منطقه برگزار شد.
 

اعضای جلسه ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین خطیب و آرزوی توفیق روزافزون برای ایشان، آمادگی خود را برای همکاری با جامعه اطلاعاتی در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام و به تبادل اخبار و اطلاعات مرتبط پرداختند.
حجت الاسلام والمسلمین خطیب رئیس شورای هماهنگی اطلاعات ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی‌داشت نام و یاد شهدای جنگ تحمیلی و شهدای عرصه امنیت، از اعضای شوراء تشکر و دیدگاه‌ها و سیاست‌های مدنظر خود را در خصوص فعالیت‌های دوره جدید این شوراء و افزایش سطح همکاری‌ها بیان نمود.
ایشان با اشاره به جایگاه رفیع جامعه اطلاعاتی کشور و ضرورت توسعه همکاری‌ها گفت: نقش شورای هماهنگی اطلاعات در هم‌افزایی و همکاری اعضاء، مهم و تاثیرگذار است و تحقق این مهم مستلزم برنامه‌ریزی دقیق‌تر می‌باشد. 


 

بيشتر

پیوندها

ستاد خبری : 113

بازرسی و رسیدگی به شکایات : 22844076 - 021

صندوق پستی : 3457-16765 و 1974-16765

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وزارت اطلاعات است و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
اگر در محيط زندگی و شغلی خود اسناد طبقه بندی شده و محرمانه دولتی را يافتيد، مراتب را به تلفن 113 ستاد خبری وزارت اطلاعات گزارش دهيد و يا اسناد را به صندوق پستی 113 بيندازيد.